Zwolse start-up SuperBuddy haalt 100.000 euro op
De Zwolse start-up SuperBuddy heeft 100.000 euro opgehaald voor haar sociale boodschappen platform.
Bijna 20 investeerders uit alle hoeken van het land brachten €100.000 bij elkaar om de online boodschappenservice van de startup vooruit te helpen. SuperBuddy is van plan om boodschappen te gaan bezorgen, niet met eigen mensen en middelen zoals de meeste concurrenten, maar doordat mensen wat kunnen bijverdienen door boodschappen te bezorgen. Het is eigenlijk een soort Uber, maar dan voor het halen van je boodschappen.
City-Post
De start-up bestaat pas negen maanden en is gevestigd in het City-Post gebouw bij het station. Mede-oprichter Tim van den Heuvel: ‘Er is enorme belangstelling voor de bezorging van boodschappen, de kranten staan er vol mee, maar wij zijn al een hele tijd bezig onze eigen service in te richten. De verwachting is dat na boeken, elektronica en kleding de beurt nu is aan de dagelijkse boodschappen. De investeringsronde geeft ons de mogelijkheid ons product zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de wensen van de shoppers. Zwolle is de ideale stad om onze systemen te testen. De mensen staan open voor nieuwe dingen en er hangt een sfeer van ondernemerschap en mogelijkheden.’
Bijverdienen
SuperBuddy onderscheidt zich door boodschappen op dezelfde dag te bezorgen met persoonlijke service. Deze boodschappen worden gekocht en bezorgd door buddies; mensen die wat willen bijverdienen of simpelweg een ander graag helpen.
Meer informatie: http://boodschappen.superbuddy.nl/